View My Stats

vineri, 10 septembrie 2010

Acasã

Acasã





Mai aveam, de ieri, cremwurşti, ţigãri şi cola.
Am fumat pânã la 11: 41. Nu îmi plac schiţele de predici ale lui Newman: mi se pare cã denotã pesimism şi mizantropie.
Joi a plouat mult, a fost frig şi rece. M—am bãrbierit (prost), de la 1 la 4 am fost dupã bonuri, deodorante, pontul cu faianţarul, am mai cumpãrat alte douãzeci de fascicole ale dicţionarului de teologie catolicã, am fost dupã mâncare, n—am fost dupã cafea; cam de la 4 la 6 am dormit, de la 7 am citit, de la 7 ½ am dus uşa veche, gunoiul, am spãlat puţin cada. Gândurile mele sunt:--pustiul; familia; rarefierea.

Vin., ţigãri şi cola la dejun.
Cu rugãc., cu poezie, filozofie şi teologie, voi trece iarna, sezonul friguros.
Faianţarul mi—a cerut un preţ la pragul de sus al pieţii (250/ m); nu am negociat. Un lucru aveam de fãcut azi—şi nu l—am fãcut.

Niciun comentariu: