View My Stats

joi, 30 aprilie 2009

Am citit numai opt titluri de Verne şi cinci de Dumas (din care unul—numai o treime); ceva mai mult Verne decât aş fi crezut—şi ceva mai puţin Dumas .... Cele opt cãrţi de Verne ĩnsumeazã tot opt volume (un roman ĩn douã vols., şi alte douã cãrţi reunite ĩntr—unul singur) .Cred cã pânã azi, dupã trecerea pe la epidemiologie, nu m—am gândit sã fac aceastã evaluare. De Verne, şapte scrieri le—am citit pânã la 13 ani; la 22, 25, 26 de ani am ĩncercat cu câte ĩncã un titlu—iar la 27 de ani am şi citit o a opta carte. Ĩn cazul lui Dumas, cele cinci cãrţi le—am citit pânã la 14 ani (una la nouã ani, douã la zece ani, una la 12 ani, una la 14 ani ); ĩnsã ĩn cazul sãu citisem mult şi din alte douã romane, pe la 7—8 ani, şi din MUŞCHETARI ,la 11 ani.

Niciun comentariu: