View My Stats

joi, 2 iunie 2011

Vin., Zweig, Peretz, Caillois, VT ca rugãc.. Joi, Beda, Bebel, Conrad, Ludo, medicii ca scriitori.
Vin.—7 x LNT—4 x Turgheniev—Ehrenburg şi Naum. 26 de cãrţi de artã. Un roman de iubire.
Când am vãzut o femeie neştiind dacã sã culeagã de pe asfalt brânza cãzutã dintr—o pungã ruptã, am început sã plâng.

Sb., Mayer, WF, 3 x Cehov, ‘René’ şi ‘Leuwen’.
Unitatea persoanei Lui Iisus desemneazã sinergia desãvârşitã. Unitatea a doi termeni distincţi, neamalgamaţi.
Mã gândesc mereu la şansa de a fi JG. Cã se mai pot scrie astfel de lucruri. Cã pot fi un JG şi pentru alte subiecte. Sporturile, jocurile, geopolitica. Inspiraţia aceea poate fi continuatã.
Feminitatea, femininul—soclul.
Sb. seara, zacuscã, cola rece, îngheţatã.

Ieri, sb., despre mariologie, atestãri, legende, mãrturii, cultul sfinţilor, ‘firea umanã’, schimbarea naturii, analogia cu literatura (satul vietnamez), latinii, sc. IV, tendinţa monofizitã, ‘adopţionismul monofizit’, ‘firea umanã’ ca idee, ca tipar.
Cititul cãrţilor din 20 z. (luni\ sb.).
Existenţa destrãmatã, scâlciatã şi nevrednicã.
Cititul e pentru mine mai mult gracqian, decât montaignean. Loara e, pentru mine, standardul cititului.
Dum., de la 1, fumat. Am dormit pânã dupã 11 ½.
Ieri, sb., viziunea feminitãţii în Elena—a superioritãţii femininului altruist—şi a bunãtãţii.

Elenei eu nu i—am respectat demnitatea—şi n—am respectat—o ca pe o fiinţã umanã.
Luni seara, cotlete de porc, bere.
Viziuni mistice ale iubirii, femininului şi feminitãţii. Zlotul aruncat în noroi.

Niciun comentariu: