View My Stats

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Curãţenia cere alte zece zile suplimentare (de sb. pânã marţea viitoare). Ieri m—am înfuriat când am gãsit cele mai noi douã PSB—uri fãrã sacoşã. Renghiul, festa jucate de delãsarea mea, de apatia mea.
Stivuirea: 5—7. Igiena: 7—8. Bãuturã, etc.; taxi. Lãrgirea: luni şi ieri; marţi şi ieri: alcoolul, grizarea. Grizarea contravine interesului lãrgirii. Dublul rãu al grizãrii.
Însemnãrile shakespeareiene ale Ep. Sigrist sunt întotdeauna remarcabile.
Ieri, blugii (ieri, dupã ce m—am lãudat cu geaca, am avut mai puţinã grijã de haine, am fost neglijent).
La aceastã curãţenie, greşeala mea a fost neîmpachetarea lucrurilor.
Banii: ieri şi marţi. Ed.: ieri.
Ceea ce conteazã, ‘substratul vital’: ceea ce chiar citesc, gândesc şi scriu. Nu intenţiile—nici ritualurile. O bunã dezobstruare.
Savurarea fiecãrui moment.
Bunãtatea trupului, a vârstei, a cuplului şi a împãrţirii. Rãstãlmãciri grosiere.
Joi seara, fumez şi beau cafea rece.

Vin., foarte nervos; am lãsat numai ½ orã pentru mutatul cãrţilor. La întoarcere, gãsesc totul stropit cu var—inclusiv tastatura, cãrţi deteriorate, etc..
Azi, ghetele şi tricoul erau noi. Cãtre searã am reînceput i..
Azi am spart de gresie un borcan, şi am vãrsat cafeaua pe faianţã.

Niciun comentariu: